torstai 19. joulukuuta 2013

Eilen illalla olin Eemelin kerhon joulujuhlassa.

Eemeli istui kerhokavereiden kanssa yleisön edessä. Esiintyi,lauloi,heiluttti mulle monen monta kertaa ja samalla pyyhki välillä kyyneleitä Jännitti varmaan,mutta ei luovuttanut vaan jatkoi esiintymistä. Voi mun pientä :)

Kotona kysyin että mikä itketti. Niin väitti kyllä että en mä mitään itkenyt. Hassu ♥ 

Tänään olen kirjaimellisesti siivonnut nurkkia. Rappusten alla oleva nurkkaus on täyttynyt kaiken maailman rojusta. Mutta nyt siellä taas mahtuu leikkimään legoilla.

Eteinen näyttää myös avarammalta,kun penkille kaantuneet tavarat palautettiin paikoilleen.

Mutta kyllä meillä silti riittää sellaisia "tavarakasoja". Ei ole kauaa kun siivosin kodinhoitohuoneen pöydän ja taas se täyttyy ylitäysistä koreista.




Olisi pitänyt ottaa kuvat ennen ja jälkeen. Ero on meinaan suuri :D
 

2 kommenttia:

  1. kumma ku ne kasat tuppaa tulemaan aina samoille paikoille,vaikka mitä sen eteen tekisi..mitä noissa pienissä tauluissa lukee?tossa alimmassa kuvassa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Suvi kommenteistasi!

      Tauluissa lukee: KOTINI OLI SIISTI VIIME VIIKOLLA...HARMI ETTET EHTINYT NÄKEMÄÄN SITÄ.

      OLE KUIN KOTONASI. SIIVOA KEITTIÖ. SIJAA VUOTEET. KYLVETÄ LAPSET.

      Poista

Sivun näyttöjä yhteensä