maanantai 14. heinäkuuta 2014

Tiikeri

Kiitos vaan näkymättömälle tiikerille,viime yönä nukuttiin huonosti. Olin menossa eilen nukkumaan,myöhään niin kuin lähes aina. Wilma heräsi ja valtasi meidän sängyn. Ja valvoi pitkään ennen kuin nukahti uudelleen.

Syynä oli tiikeri.

"Tiikeri minun sängyssäni!"

"Tiikeri syö meidät."

"Näkyy tiikerin silmät minun sängyssäni."

Todettiin että sängyssä ei ole tiikeriä eikä ole mitään hätää,Wilmaa nauratti.

Wilma ei ollut kuitenkaan pelokas vaan selitti silmät suurena ja kirkkaina. Minua alkoi jo naurattamaan kun oli kyllä varsinainen tarinan kertoja,valtava puheripuli. Aiheet vaihtuivat kauppaan,jäätelöön ja karkkiin...ei meinannut tulla loppua puheesta ollenkaan,eikä unta.

Lopulta me nukahdettiin,en katsonut kelloa,parempi niin.

Nyt illalla tarkastettiin sänky,ei tiikeriä. Uni tuli hyvin.

"Ei enää tiikeriä minun sängyssäni,tiikeri meni ulos."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sivun näyttöjä yhteensä