keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Aliisa 5 vuotta

Tänään on meidän Aliisan syntymäpäivä.

Aliisa = Alli <3

Alli on kuin Ville Vallaton :)

Välillä Alli leikkii yksin kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa. Mutta kun Alli on vauhdissa niin sen kyllä aivan varmasti kaikki huomaa ja kuulee!

Aliisa on taitava piirtämään.

Ronja,Oona ja Venla esitti Aliisalle Tuulin kappaleen: Paljon onnea vaan. " JA SIINÄ ON JÄRKEE,SÄ OOT MULLE TÄRKEE. NYT MÄ TUNNUSTAN: EN MÄ VOIS KUVITELLAKAAN,ETTEI SUA OLIS OLLENKAAN,MUN ELÄMÄSSÄ. HAPPY BIRTHDAY SULLE!! "

Tämä kappale tuli niin hyvään kohtaan. Lähiaikoina isompien ja pienempien on ollut vaikea leikkiä sovussa. Aliisa varsinkin ihailee isompia tyttöjä ja haluaa juttuihin mukaan. Pienemmät tekee just ne asiat mistä isommat ärsyyntyy ja siinä syntyy riita. Tai isommat jättää pienet taka-alalle mistä pienemmät ärsyyntyy ja siitä syntyy riitä. Oli siksi niin hienoa että isommat lauloivat Allille: SÄ OLET TÄRKEE <3 Ja itkuhan mulla tuli. Ja Alli oli niin onnellinen.

ONNEA ALIISA!!



1 kommentti:

Sivun näyttöjä yhteensä