tiistai 4. joulukuuta 2012

Sairastelua


Oon toivonut ettei tämä tauti meihin tulisi,mutta tiesin kyllä että tulee se kuitenkin. Aliisa oli eilen hiljainen,eikä ruoka maistunut. Meni sänkyynsä. Valitti kipua rintakehässä ja olkapäissä. Luulin ensin että kuume nousee ja on flunssa. Mutta sitten tulikin oksennus :(

Myös minä ja Pelle ollaan kipeitä. Pelle oli aamulla lasten kanssa,koska sen olo oli vähän parempi ja mä lepäsin,olo oli tosi heikko. Särkylääke ja unet auttoi ja nyt mä oon jalkeilla ja Pelle vuorostaan nukkuu. Nyt vaan yritetään jotenkin selvitä tästä päivästä ja odotellaan että tuleeko kaikki muutkin kipeiksi. Eemeli itkee jatkuvasti jotain ja karjuu. Onko Eemeli seuraava?

Tästä tulee piiiiitkä päivä...

4 kommenttia:

  1. Voi ei! Koittakaa jaksaa ,paljon tsemppiä <3

    Niina

    VastaaPoista
  2. voi ei :( me sairastettiin kyseinen tauti viikko sitten ja kyllähän se kiersi koko perheen läpi :(

    VastaaPoista
  3. Eikä, voi harmi... :( Tsemppiä ja voimia teille ja pikaista paranemista!!! Toivottavasti menee nyt nopeesti ohi eikä pitkity niin kuin sillon keväällä. -Paula

    VastaaPoista

Sivun näyttöjä yhteensä